22 Temmuz 2012 Pazar

Yasin Hüsrev Maçtan Sonra Açıklamalarda Bulundu

Muhabirimiz: Büyük bir başarı elde ettiniz Yasin Bey ne düşünüyorsunuz ? Yasin H. : Aslında biz buralara kadar geleceğimizi düşünmemiştik.Taki kuralar çekilene kadar.Kuralarda rakiplerimiz bizle denkti ve onları eleyerek yarı finale kadar geldik.Şimdiki rakibimiz Fenerbahçe.Biz o maçada iyi hazırlanacağız fakat sonucun ne olacağını bilemiyoruz.Yari final bile bizim için çok büyük birşey. Muhabirimiz: Bu aralar Semih Şentürk transferi konuşuluyor onun hakkında ne söylemek istersiniz. Yasin H. : Semih Şentürk'ü kadroda görmek çok istiyorum çalışmalarımız sürüyor.Fakat Semih Şentürk Bank Asya 1.Lig takımlarında oynamak istemediğini söyledi.Bizde seneye almayı düşünüyoruz.Yani bir nevi Semih Şentürk'ün bize gelme ihtimali baya düşük.Teşekkürler İyi Günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder